Майстер-класи проводилися в 3 етапи: 18 жовтня на 11:00 в 901 аудиторії корпусу У1, на 12:35 на кафедрі Соціології і політології у 807 аудиторії корпусу У1, 22 жовтня і 18 листопада на 12:35 на кафедрі Економічної кібернетики та маркетингового менеджменту в 605 аудиторії корпусу У1. Заняття були в формі інтерактивних міні-лекцій тривалістю до 45 хвилин.
Представники колл-центру вчили наших студентів ефективній самопрезентації, розкривали секрети успішного проходження співбесіди і перших кар’єрних кроків у компанії. Майже 30 студентів мали можливість поспілкуватися з представниками Adelina Call Center і перейняти для себе корисний досвід і навички для майбутнього працевлаштування.
Adelina Call Center – найбільший колл-центр України, який надає послуги інформаційної підтримки, телефонних продаж, пошуку клієнтів, обслуговування інтернет-магазинів, анкетування, віртуального офісу та ін.. Саме тому він зацікавлений в активних, освічених та ініціативних студентах.